Inloggen Registreren 0 producten € 0,00

Uw Mening

  Suggesties   Klachten
 
Suggesties
Mocht u tips, suggesties, op of aanmerkingen hebben dan zouden wij die graag van u horen. Laat ze ons weten via suggestie@informatique.nl.

Terug naar boven 

Klachten
Wij streven ernaar om klachten van onze klanten tot een absoluut minimum te beperken. Mocht het echter zo zijn dat u niet tevreden bent over onze service willen we u vriendelijk vragen dit aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen wij ons best doen om van u weer een tevreden klant te maken en leren tegelijk hiervan om onszelf verder te verbeteren.

Klachtenprocedure

1. Klik hier om naar ons klachtenformulier te gaan,
2. Vul het uw gegevens in,
3. Geef het onderwerp aan van de klacht zodat deze direct bij de juiste afdeling terecht komt,
4. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht,
5. Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.

Klachten worden binnen 24 uur (1 werkdag) door ons behandeld.

Niet tevreden over de uitkomst?
Mocht u, als consument, het oneens zijn met de uitkomst, dan kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is een consumentenorganisatie die opkomt voor de rechten van consumenten die op afstand producten kopen via het internet.
Daarnaast is Informatique ook lid van ICT Waarborg welke namens u kan bemiddelen bij als u niet tevreden bent over de afhandeling van een product of dienst. Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Terug naar boven