- Beoordeling
- Artikelnummer
- 240569
- Fabrikantcode
- H39M3E
- EAN Code
- 4549821449200
- Fabrieksgarantie
- 36 maanden
- Verzendkosten
- € 4,50 *
- Levertijd
- 2-3 werkdagen
- Voorraadstatus
- Op voorraad bij onze leverancier
HPE Tech Care Service is de operationele ondersteuningsservice voor HPE hardware- en softwareproducten (inclusief on-premises en as-a-service versies). HPE Tech Care Service kan IT-teams helpen zich te richten op het vooruithelpen van het bedrijf door proactief te zoeken naar betere manieren om dingen te doen, in plaats van zich alleen te richten op reactieve problemen. HPE Tech Care Service biedt directe toegang tot productspecifieke specialisten en biedt algemene technische begeleiding om klanten te helpen niet alleen risico's te verminderen, maar ook manieren te vinden om dingen efficiƫnter te doen. HPE Tech Care Service Klanten hebben toegang tot ondersteuning via meerdere kanalen, waaronder telefoon, een realtime chatfunctie, geautomatiseerde incidentregistratie en door HPE gemodereerde forums met gedefinieerde responstijden. Klanten krijgen toegang tot deskundige technische bronnen met gespecialiseerde kennis van hardware en/of software binnen de context van de specifieke werklast en kunnen de klant helpen tijd te besparen door triage- of rechtenvragen te beantwoorden.
Klanten kunnen 9 uur per dag tijdens standaard bedrijfsuren (uitgezonderd weekenden en vakantieperiode) contact opnemen met HPE Support om ondersteuningsincidenten te registreren. Reactietijden zijn afhankelijk van het serviceniveau van het gedekte product.
Deskundige online chat: Klanten kunnen een online chat starten met een gespecialiseerde technische bron om vragen te stellen, hulp te krijgen of algemene technische begeleiding. Deskundige online chat wordt aangeboden zodat Klanten snel antwoord kunnen krijgen op technische vragen over hun HPE-product.
HPE streeft ernaar algemene technische begeleiding te bieden voor vragen en verzoeken van Klanten die specifiek zijn voor de onderwerpen die hieronder worden beschreven met betrekking tot de werking en het beheer van de producten van de Klant die worden gedekt door HPE Tech Care Service.
Voor HPE-producten die worden ondersteund door HPE Proprietary Service Tools, biedt HPE ondersteuning en advies voor hun installatie, configuratie en gebruik. Verder breidt HPE voor die verbonden producten algemene technische begeleiding uit met analyses en de gebeurtenissen en aanbevelingen die worden verstrekt.
Ondersteund product: HPE MicroSever Gen 10 Plus
Verleende ondersteuning: Telefoonondersteuning
Serviceduur: 5 jaar
Locatie: On-site
Service hoofdtype: Technisch
Producttype: Garantie
Service naam: Tech Care Basic
Fabrikant: Hewlett Packard Enterprise
Voor dit product zijn er nog geen reviews.
Sinds 1995
30 jaar computerspecialist
Ruime winkel
Koffie staat klaar
Telefonisch bereikbaar
010-5191666
Beste computerwinkel
8 jaar op rij